mandag 25. juli 2011

Hva nå...?

Ja, jeg vet, mine ambisjoner om å la bloggen min være upolitisk og samfunnsuengasjert har fått et skudd for baugen denne helgen.
Det fikk hele Norge den 22.07.2011.
Men vi kommer oss nok tilbake på rett kjøl igjen, om enn vi er merket for livet.

Min kjøl er merket med et sinne over det norske(!) monsterets ambisjoner og gjerninger. Han skapte et mareritt for våre uskyldigste for å fremme sin ideologi og sak, for å starte en anti-multikulturell revolusjon.

Og DET vekket meg fra min dvale! Det er på tide å bruke sin lille stemme for å bidra til å bekjempe nasjonalisme og rasisme og andre ismer som truer enkeltmennesker og grupper i vårt lille land. De sniker seg inn og jobber i ly av vår blåøyde naivitet. Det holder IKKE å melde seg inn i grupper på facebook for å vise at man er en av 25000 som er imot terrorisme. Fakkeltog og minnestunder trøster og gir en stor fellesskapsfølelse i øyeblikket, men hva så...?

Hva kan en politisk ignorant og uengasjert egoist finne på?
Hva skal jeg kjempe med, hva er mitt våpen?

Jo, dette er MIN "revolusjon" og MITT "mainfest":

I går meldte jeg meg inn i Arbeiderpartiet!


Ikke (bare) av sympati for Auf's ungdommer, men fordi Arbeiderpartiet står for den motsatte ideologien som monsteret ville tre nedover hodene våre med sine bomber og skarpe skudd.
Og det var nettopp "de røde" han ville gi en lærepenge for deres flerkulturelle politikk, derfor vil jeg gjøre effekten av hans korstog bittelitt mindre ved å bidra til å gjøre Arbedierpartiet bittelitt større. En dråpet i have, men den kommer fra hjertet.

Og etter å ha hørt kjennelsen i dag føler jeg at jeg har valgt rett våpen - Monstrets fiender er mine venner!


Klem fra 

Arbeiderpartimedlem nr. 407310










Klikk HER for å melde deg inn i Arbeiderpartiet eller AUF




6 kommentarer:

  1. AMEN -- I hear you! Og e trur faktisk e også ska meld meg inn.... førr du har så rett så rett <3 Klem fra Kari-Ann
    (P.S. e har store problema med å få tel å kommenter på innleggan dine!! Google vil ikje ha meg!!!!!! *snufs*)

    SvarSlett
  2. HURRA! Det er lite, men det er å gjøre "NOE"! :o)
    Om ikke google vil ha deg, så vil jeg det! OG Arbeiderpartiet! :p

    Klem fra Røde Rosa

    SvarSlett
  3. Stolt av deg MissPinky !
    Min far hadde nok satt stor pris på ditt engasjement, han var partisekretær i Arbeiderpartiet i mange år og han var glad i Utøya og ungdommen som kom dit hvert år....
    Jeg må tilstå at jeg ikke har vært engasjert i politikk, da jeg følte at jeg hadde mer enn nok med at mine foreldre var engasjerte. Jeg skal gjøre min far (som er død) stolt og melde meg inn i partiet han var så stolt av.....

    SvarSlett
  4. Klem fra Arbeiderpartimedlem nr 408528 :-)

    SvarSlett
  5. Takk og gratulerer! :o) Så gøy at du kan gjøre din far stolt, du må fortelle om han neste gang vi treffes!
    Jeg vet ikke hvor engasjert jeg kommer til å bli i politikk i fremtiden, men jeg skal i alle fall stå som medlem og stemme ved alle valg, med hjertet!

    Klem fra Røde Rosa

    SvarSlett
  6. Takk ! :-)

    Vi trenger ikke å bli så aktive, det holder lenge at en er medlem og støtter partiet. Og i år skal også jeg til stemmeurnene igjen. Må tilstå at de siste årene har jeg ikke brukt min stemmerett, men nå skal jeg ikke sluntre unna mer. Klem fra Røde Anka

    SvarSlett