søndag 27. februar 2011

En bæsj til besvær!

Alle gjøre det, selv Kongen og kjæresten til Petter Northug sitter på dassen med jevne mellomrom, og lager lukt som overdøver lavendelduften som naturlig hører hjemme på slike kloakkrum.

Jeg lover.

Men vanligvis er det ikke noe velfungerende mennesker med et stabilt sunt kosthold trenger å snakke om, eller engang tenke over. Kroppen ordner opp mens vi  tenker på noe helt annet.

Noen skriver handleliste, andre leser avisa eller stirrer opp i taket og teller fliser, mens de venter på at instinktmusklene skal gjøre jobben sin.

Jeg synger vanligvis på dosangen min (se under), og ser på vinduet som enda er dekket av hvit presenning - men det er en annen historie. Men jeg sitter altså der og ser på vinduet og tenker for meg selv at nå må jeg snart få det der gardinprosjektet ferdig...

Anyway, så skjer det da innimellom for oss alle at ting ikke går så glatt. Og mitt nye kostholdsregime fikk altså her om dagen konsekvenser av en crapola art:




















Åh fytti grisen så grinete og arg jeg var her en dag
selv ikke Johnny Depps nærvær kunne gitt meg behag
Jeg kunne bitt hodet av en gammel julemarsipangris
og skrellet lakken av en bil med en stinkende aggresjonsfis
 
For jeg hadde et problem, og det var langt i fra lite
jeg hadde sånn innmari veldig behov for å drite
Jeg gikk her med raua full, å verket og jamret og feis
men det hjalp ikke hvor mye jeg enn tok i og skveis

Det var nok alt for lite vann og for mye sunn fiber
som hadde laget en bæsj så hard og kjempediger
Den hadde sitt eget liv og var både sta og støgg
og den klorte seg fast som en usmurt xl-butt plug

                












Og jo mer jeg kreistet, jo hardere den virket å sitte
jeg kunne nesten kjenne skilleveggen bule ut i min .....
Hva skal jeg gjøre, operere avfallet ut av rassen?
jeg var redd rumpa sprakk og drittbomben knuste dassen!

Jeg reiste meg og travet rundt, tok knebøy og slo
med alle muskler mobilisert jeg satte meg atter på do
Dette blir nok min ende, dette blir nok min død!
jamret jeg og gryntet og tok i så jeg ble RØD

Men sånt ender gjerne bra til slutt, og med plopp og plask
så fikk jeg endelig født ut dritten med et skikkelig klask
Og med en stolt lite smil og verkende men tom rumperass
tuslet jeg sliten men fornøyd ut av mitt nå stinkende dass...







Hilsen MissPinky, som ligger i trening til en nærliggende framtid der dagens samtale blir om man har hatt sin avføring, og i hvilken konsistens og hyppighet den har framkommet...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar