onsdag 5. januar 2011

Hvem kan slå aamot og kjus?



...eller som "torsdagskveld fra Nydalen" sier det:
"Hva kan slå smågodt og mus"...

For det var adventskalenderpremien jeg vant og fikk i posten fra dem i går; en signert poster. Takk skal dere faen meg ha.
Hvor skal jeg henge den?

Ikke at jeg ikke setter pris på dere og den, men dette var knapt verdt portoen. Jeg ønsket meg jo Edel Hammersmark Gjervans samlede julefisepoesi...
 
Seriøst; HVOR skal jeg henge den?!?
søndag: pinnekjøtt og flatbrødmølje




Og så forbanner jeg fortsatt det treningsløftet som forledet meg inn på the road to Grete Roede kurs-påmelding...

Jeg har siden, på normalt tjukkasvis, vært overfokusert på mat. Jeg enten spiser eller planlegger neste måltid, Roedetrigget hungerspykose! Fortsetter dette så blir jeg faktisk nøtt til å svinge rett vei og gå the walk of shame inn i kurslokalet, sammen med de andre helårstjukkassarne...


mandag: ovnsbakt kalkunbryst
tirsdag: ovnsbakt fløtetorsk

Onsdag: ...dæmmit

Neida, nå overdriver jeg veldig... (litt)

Men i dag vet du, så skulle jeg ha pannekaker
med bacon og ertesuppe. Men så er baconet
ihjelfrosset som en rev som ikke rasket raskt nok over isen...
Og det er faktisk snurret i en rull med plast INNI, så det er liksom ikke bare å dumpe hele klumpen i stekepanna heller.

Hvor gjorde jeg nå av den siste jule-Walter'n tro...


 

Og ellers begynner jeg å lure hvilken planet Rasmus Monsen er fra. Det er greit å ha selvlysende øyne, menneh, lyskastere og turkis-lilla edelstenøyne???
Men han er så snill og kjælen og god at det er helt greit å huse Tha Cat from Space.

Kanskje HAN skal få adventspremien min. Jeg kan henge den over sengen hans - han liker jo mus!
SÅNN - værsågod, min lille Pusevenn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar