torsdag 15. desember 2011

Luke 15 - shopping og jetlag


...zzzz...




Nei det var ingen kjedelig shopping, tvert i mot, det er bare det at jeg er trøtt på grensen til koma. Bodø-postludium, liksom. 
Sliten, på norsk. 

Og så jetlagged allerede mens jeg satt på flyet hjem, at jeg syns den knekte vingen lignet så på julenissen at jeg måtte ta bilde av han...


Anyway, i dag har jeg altså vært på shopping. Eller det var mer et venninnetreff som jeg med glede tok på nærmeste kjøpesenter, siden mitt hjem er i omtrent samme tilstand som meg.
Det ble mindre kjøping enn skravling - hyggelig skravling! Hun er en av disse gamle venninnene som man sjelden og aldri ser, men NÅR man ser dem så er det som man møttes i går. Kjempekos! Og hun ble ikke engang fornærmet når jeg begynte å gjespe! Men så er hun et av de mest positive menneskene jeg kjenner. Selv når livet slår ut et par tenner så smiler hun tilbake med et tannløst og strålende smil. (Det var altså en lignelse, hun har tenner nok)



Til ære for deg, og andre medsøstre, legger jeg inn dette bildet, og sier:

Damer, klem på en pupp i dag, helst din egen!












Sånn appropos shopping og pupper - jeg vurderte et øyeblikk å kjøpe denne for å pushe opp det som har seget ned, men jeg innså like fort at det er en tapt kamp. 
Kun silvertape klarer å holde oppe tyngdekraftens nedfallsfrukt...




Push up for bryst, nakke (hengenakke? wtf?) og mage, liksom...
 
Det jeg trengte var pushdown for Bodøskulderene, og det tok blåbærsmoothien seg av. Ikke si det til Roede!




 
Det eneste jeg shoppet var faktisk julegaver til husets to firfotinger.


Tenker de blir glade når nissen gir dem egne julestrømper på julaften!










nå jeg må sove skal....zzzz...

2 kommentarer:

  1. Slike venninnetreff er uvurderlige, kjempekos rett og slett :) Håper du får hvilt ut så du får shinet huset ditt til jul :)

    SvarSlett
  2. ja de gull verdt. :o)

    Jeg har ikke så høy standad, så huset blir vel shinet nok til at det blir jul i dette huset også. :p

    SvarSlett