mandag 5. desember 2011

Luke 5 - Den store pakkedagen

pakke pakke pakke pakke
pakke pakke pakke pakke
pakke pakke pakke pakke
pakke pakke pakke pakke

pakk - nå må du pakke!
pakk pakk!

Jeg vet egentlig ikke hvordan det skjedde, men jeg er faktisk ferdig med julegavene. Alt er kjøpt og betalt og pakket inn.

Ja bortsett fra litt småtteri, må jo ha bittelitt å stresse med når jeg kommer hjem igjen.

Men altså, (nesten) alle julegaver er kjøpt og betalt og pakket inn.



Noen av dem har jeg i dag levert til nissen på mitt lokale postkontor, og betalte han for å sende det videre for meg til både Danmark og Spanien.

Og det vakke gratis, for å si det sånn. 

Nå har jeg lagt inn en påminnelse i kalenderen min for desember 2012 om å kjøpe lette julegaver til utlendingene!


Resten av gavene er pakket ned i kofferten og skal fraktes, med meg som kurér, til Nordnorge i morgen.

Og heldigvis fikk jeg øye på et forsøk på blindpassasjering før jeg stablet resten av pakkene og klær oppå.

Mister Nelson da, du må jo være hjemme og passe huset sammen med engelen og katten!


Og i prosessen med å velge ut klær som skulle pakkes i kofferten, så tok jeg like godt plutselig til å sorterte og brettet og pakket bort eller pakket inn i skapene sine det jeg ikke skulle pakke i kofferten og ha med.

Og der, vet du, der lå det skjult en aldri så liten megasensasjon og dagens desidert største bragd.
Ja jeg vil nesten si Årets største bragd:

Mt. Fashion er nemlig borte!


Etter å ha eksistert som et ambulerende tøyfjell, som har blitt flyttet frem og tilbake mellom gjesterom og mitt soverom, avhengig av om overnattingsgjester var i farvannet. Så er det altså nå sortert og pakket helt vekkvekk!

Ikke et plagg er utenfor klesskap eller kommode eller koffert, bortsett fra de som henger nyvasket på snoren. Slå DEN du!

Jeg blir helt svimmel altså, tror jeg må gå å legge meg nedpå litt... *dån*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar