søndag 4. desember 2011

Luke 4 - I am on a roll!


 Jaggu meg ta, pinadø andre søndag i adventen allerede!





I dag tennes både det første
og det andre lyset i kransen

stua er preget av førførjulsstria
og jeg danser juleryddingsdansen.

 
Både kofferter og julegaver pakkes,
og adventsblogg og julekort skrives

overaktive kredittkort har gått varme
og frustrert håret rett ut av skallen rives.






Nå tør jeg nesten ikke sette meg ned å blogge altså, må få utnyttet denne merksnodige nølefrie arbeidslysten!

Store og små prosjekter som har ventet i måneder og år blir plutselig gjort!

Hylle over skrivebordet og overskap over sjenken + det gamle medusinskapet jeg kjøpte på loppemarkedet for 50 kroner - hengt, hengt, hengt!

Og se så fint det ferdige spisebordet fra Ikea er!


Og dasslokket som var så vanskelig å montere at det ble pakket bort, mens jeg heller satt å ruget rett på kalde porselenet i *mumlemumle* måneder - er faktisk montert og det var så lett som bare det!
Uuups, sorry, Mister Nelson, det var ikke meningen å forstyrre!

Anyway, jeg er så stolt av meg selv at jeg måtte faktisk grave fram en 200grams KvikkLunch fra kriselagret den ble pakket bort i da jeg startet på Roedekurs i januar. (No kidding, har ikke smakt melkesjokolade siden da, bare mørk.)
 
Roede ja, det har jeg nesten tatt juleferie fra nå. Skal bare slenge den feite ræva min innom å veies når jeg kommer hjem fra Bodø, så det gjelder å ikke falle for trøstespisingsdjevelen der oppe. Og det siste halve året har jeg i grunn mest kjempet for å ikke gå opp igjen det jeg gikk ned, men jeg har gått ned tilsammen 18,6 kilo. Til en temmelig høy kilopris. Men jeg skal fortsette på Roede etter jul. Om jeg så går ned bare ett lite kilo pr. kurs så er det verdt prisen å ikke gå opp igjen. Jeg trenger nemlig en hånd å holde i, selv om jeg må betale flesk for det, for å si det sånn...
Men er det nestenjuleferie, så nå nyter jeg noen utvalgte goder med god samvittighet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar