fredag 10. desember 2010

Luke 10 : Ostekakepynting

Dag tre hos opphavet i nord, og jeg har fått formiddagen uplanlagt "fri" mens moj trimmer stjerten og har juleavslutning med min ostekaken som sitt bidrag. Jeg har fått tiden til å gå med litt egenvask, hundelufting, og julegavepakking, mens jeg ikke har hørt på fredsprisutdelingen. Og om litt skal jeg ut på møsbrømlefsejakt, med kusine-Lilliann som frivillig sjåffør, snilla.

Nå tenker jeg det hersker stor spenning blandt mine 2 lesere hvordan det gikk med kakepyntingen? Det gikk åt skogen og til hundane, for ikke snakke om musene...
oh no, the mousee eated the cake
neida, men den ble litt markspist...
neida, ditt rasshøl, tror du jeg lager drittkake?!
enøff said...
SÅNN ble den pyntet
Hah, ja ha ha, det skulle tatt seg ut. Moj's gamlistrim foregår i den heilage kjyrkjen, og en SÅ ond datter er jeg da ikke...

Neida jada joda, sannheten er at jeg ble snytt for hele kakepyntingen, for den var visst fin nok uten at den skulle klisses mere med... *skuffet, og litt overasket*
Men sånn hadde jeg egentlig tenkt å pynte den:
Neida, jeg fikk bare lyst på nok en mandar...klementin. 7,90 for et helt nett - det er steike billig til å være i nordnoreg.

Og i gåres kom også en stk. staselig filmstudentnevøen innom på vei fra Trondheim og hjem på juleferie. <3
er'n ikke kjekk!? <3
*stolt tante*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar