tirsdag 7. desember 2010

Luke 7 : Ode til en Gylden Ring














shoppingen var over og jeg kom meg ut
med gaver og glitter, kaffe og skureklut
og nesten ingen førjulsfristelser var med
så selvtilfreds og fornøyd jeg travet avsted

men utenfor døren jeg kjente en duft
jeg ble innhyllet i nystekt smultringeluft
inn i hver pore og rett inn i godishjernen
desverre kunne selv ikke avstand fjerne'n

for først jeg motstod og løp med min vei
men duften jobbet intenst med å feste seg
så ved neste inngang jeg svingte inn igjen
til den svette og stressende førjulsshoppingen

"jeg skal bare, jeg skal bare, liksom se litt på
den jæve dingsen der - hvor var den nå?"
jeg travet med min fulle handlevogn i høy fart
plutselig var jeg tilbake ved første utgangen att

 



 

 








og der ute sto vognen å lyste, så fager og hvit
og hvisket så forførisk: "glem alt førjulsslankeslit!"
med min siste selvkontroll jeg behersket mine skritt
men jeg lot min indre blubbe få gå til godiset sitt
 

jeg slentret bort til den hvitkledde bakeren i luken
ville ikke enset det om han hadde viftet med kuken
mine øyne var festet på et brett med gylne ringer
kunne ikke vente med å tre en på min finger!

"kan de fryses?" spurte jeg med kjølig stemme
og lot som om jeg til jul dem liksom ville gjemme
"det går fint" sa mannen, med vitende blikk
jeg ba om to poser, betalte og gikk.

jeg prøvde i det lengste, men kunne ikke vente
hånden min smøg seg ned i posen for å hente
en varm og nystekt ring av gylden førjulslykke
so what om mannen tenkte: "se på hun der tykke!"



 












hånden med smultringen nærmet seg munnen
og følelsen minnet om pre-orgasme i grunnen
jeg satte tennene i den sprøstekte, med varm kjerne
og smaken utløst en eksplosjon i min hjerne!

jeg kjente et stønn smyge seg nytende ut
mens leppene strammet seg til en trut
smultringen ble most og nytt til minste smule
og ga stor tilfredstillelse i min sultne mule

én til på parkeringsplassen, og enda en i bilen
vel hjemme jeg sløyfet både middagen og hvilen
med et stort glass iskald melk jeg fortsatte festen
og snart hadde jeg fråtsende gomlet i meg resten

Så nå sitter jeg her forspist og angrer
magen føles som om jeg er svanger
nå undres jeg om man også for smultringbegjær kan få
en angrepille som kan fjerne konsekvensene etterpå?



2 kommentarer: